Preču atgriešanas un kompensācijas politika

Vispārīga informācija

Mūsu atgriešanas politika ir spēkā 24 stundas pēc piegādes, ņemot vērā mūsu produktu ātro bojāšanos. Ja kopš pasūtījuma saņemšanas ir pagājušas vairāk nekā 24 stundas, diemžēl nevarēsim piedāvāt atgriešanu vai apmaiņu.

Lai pretendētu uz atgriešanu vai kompensāciju, nekavējoties pārbaudiet pasūtījumu piegādes brīdī. Ja pamanāt problēmas (nepareizs produkts, bojājumi vai kvalitātes trūkumi), sazinieties ar mums 24 stundu laikā pa e-pastu info@kaviale.lv vai tālruni +371 23 999 793.
Ja sazināsieties vēlāk, diemžēl palīdzēt nevarēsim.

Svarīgi nosacījumi

  • Atgriežamie produkti jābūt neatvērtā iepakojumā un oriģinālajā stāvoklī.
  • Ātri bojājošās preces, piemēram, ikri, jūras veltes un svaigie delikatesi, nav atgriežami pēc piegādes, izņemot bojājumu vai defektu gadījumus.
  • Mēs nepieņemam atgriešanu:
    • dāvanu kartēm
    • lejupielādējamiem produktiem
    • higiēnas vai personīgās aprūpes precēm

Lai iesniegtu atgriešanas pieprasījumu, nepieciešams pirkuma čeks vai apliecinājums.

Lūdzu, nesūtiet preces atpakaļ ražotājam.

Daļējas kompensācijas

Daļēja kompensācija var tikt izskatīta, ja:

  • Produkts ir bojāts, bet daļēji izmantojams.
  • Iepakojums ir bojāts, bet saturs ir neskarts.
  • Sūdzība iesniegta pēc 24 stundām, bet ar pamatotu iemeslu un pierādījumiem.

Naudas atmaksa

Pēc jūsu sūdzības vai atgrieztā produkta saņemšanas un pārbaudes mēs paziņosim par kompensācijas apstiprināšanu vai noraidīšanu.

Ja kompensācija tiks apstiprināta, nauda tiks atgriezta uz sākotnējo maksājuma veidu dažu darba dienu laikā.

Aizkavēta vai trūkstoša kompensācija

Ja kompensācija nav saņemta:

  1. Pārbaudiet savu bankas kontu vēlreiz.
  2. Sazinieties ar jūsu kartes izsniedzēju (dažkārt kompensācijas atspoguļojas ar kavēšanos).
  3. Sazinieties ar banku — bieži vien ir nepieciešams papildu apstrādes laiks.

Ja esat veicis visus šos soļus un joprojām neesat saņēmis kompensāciju, lūdzu, rakstiet mums uz info@kaviale.lv.

Apmaiņa

Mēs apmainām preces tikai, ja tās ir bojātas vai ar defektiem. Lai pieteiktu apmaiņu, rakstiet mums uz info@kaviale.lv un sūtiet preci uz:

Kaviale SIA, Kauguru iela 9, Rīga, LV-1046, Latvija

Dāvanas

Ja prece tika iegādāta kā dāvana un piegādāta jums tieši, jūs saņemsiet dāvanu kuponu par atgriešanas summu. Kad atgrieztā prece būs saņemta, mēs jums nosūtīsim dāvanu sertifikātu.

Ja prece netika marķēta kā dāvana vai tika nosūtīta dāvinātājam, kompensācija tiks izmaksāta dāvinātājam.

Preču nosūtīšana atpakaļ

Lai atgrieztu preci, sūtiet to uz:

Kaviale SIA, Kauguru iela 9, Rīga, LV-1046, Latvija

Atgriešanas piegādes izmaksas sedz klients. Piegādes izmaksas nav kompensējamas. Ja tiek veikta kompensācija, atgriešanas piegādes izmaksas tiks ieturētas no atmaksājamās summas.

Dārgāku preču atgriešanai iesakām izmantot izsekojamu piegādes pakalpojumu vai piegādes apdrošināšanu — mēs negarantējam, ka saņemsim jūsu atgriezto preci.

Nepieciešama palīdzība?

Sazinieties ar mums pa e-pastu info@kaviale.lv vai tālruni +371 23 999 793 ar jautājumiem par atgriešanu un kompensāciju.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pieredzi šajā vietnē.